Ako si môžem zakúpiť produkty JUST a Nahrin?
Produkty našich švajčiarskych partnerov JUST a Nahrin na Slovensku získate jedine od nás. Sme výhradný tuzemský distribútor. Produkty ponúkame pomocou priameho predaja, musíte sa teda obrátiť na niektorého z našich Odborných poradcov.
Je nutné kvôli nákupu produktov navštíviť školenie PÁRTY?
Nemusíte sa zúčastniť školenia PÁRTY, ak Vám to nevyhovuje. Vždy je tu možnosť stretnúť sa len s Odborným poradcom. Nehanbite sa mu povedať, aký spôsob spolupráce Vám vyhovuje najviac, určite Vám vyjde v ústrety.
Chcem si produkty objednať online, je to možné?
Samozrejme! Spýtajte sa svojho odborného poradcu, či používa náš systém Online objednávka. Pokiaľ áno, určite vám rád poskytne adresu svojej Mikrostránky a umožní vám registrovať sa do systému.
Môžem si objednať produkty cez Online objednávku, aj keď zatiaľ nemám svojho odborného poradcu?
Áno, samozrejme. Pri registrácii do systému Online objednávka vám bude ponúknutý zoznam poradcov vo vašom okolí. Objednané produkty vám môže doručiť on osobne, prípadne vám ich môžeme poslať rovno od nás z centrály, je to na vás. Odborný poradca, ktorého ste si vybrali, sa s vami spojí a poskytne vám potrebné poradenstvo k produktom. Produkty s vysokým obsahom prírodných zložiek sa bez odborného poradenstva neobídu. A navyše cez Online objednávku si môžete vyberať len zo stálej katalógovej ponuky produktov, zatiaľ čo odborný poradca vám môže sprostredkovať i naše špeciálne ponuky, kolekcie či zvýhodnené akcie.
Online objednávka je klasický e-shop?
Kdeže, jedná sa o on-line nástroj pre priamy predaj. O objednávku produktov sa postará váš odborný poradca rovnako, ako keby ste spolu napríklad telefonovali. Pokiaľ žiadneho odborného poradcu nemáte, na stránke Ako si objednať sa dozviete, ako je možné si produkty objednať. Môžete sa Poradiť a nakúpiť u našich najlepších alebo môžete nájsť toho odborného poradcu, ktorý je k vám najbližšie, prostredníctvom Online objednávky. Objednávku produktov vždy realizujete cez svojho odborného poradcu, len si vyberiete, či vám má produkty doručiť on osobne (zdarma) alebo kuriér za poplatok. Váš odborný poradca vás vždy kontaktuje s potrebnými informáciami o tom, ako produkty používať a s čím je možné ich prípadne kombinovať.
Poradca mi chce predať produkty za iné ceny, než tie, ktoré vidím na Vašom webe. Je to v poriadku?
Toto určite v poriadku nie je. Prosíme Vás, aby ste v takom prípade kontaktovali priamo nás, do spoločnosti JUST SLOVENSKO, pomocou kontaktného formulára, ktorý nájdete v menu vľavo. Spojíme sa s konkrétnym poradcom a preberieme s ním dodržiavanie stanovených pravidiel predaja našich produktov.
Môžem po presťahovaní začať produkty nakupovať od iného poradcu než doposiaľ?
Samozrejme, ak sa sťahujete ďaleko a pôvodný poradca by s Vami s obtiažnosťou mohol riešiť stretnutia a odovzdávanie produktov, môžete sa kedykoľvek obrátiť na iného. Zvážte však, či by sa predsa len nenašlo nejaké riešenie, ako ostať v kontakte s pôvodným poradcom, ktorý hlavne po dlhšej spolupráci už pozná vaše potreby.
Rozmýšľam nad možnosťou, stať sa poradcom. No nie som si istá/ý, koľko tomu budem môcť venovať času a či vlastne dokážem ľuďom niečo ponúkať (som hanblivá/ý). Má zmysel to skúsiť?
Určite má. Dajte veciam voľný priebeh a otvorte sa tomu, čo Vám vstupné školenia dajú. Množstvo času, ktoré ste ochotný tomu venovať, záleží čisto len na Vašom rozhodnutí. Naše školenia Vám pomôžu zbaviť sa hanblivosti a naučiť sa komunikovať so zákazníkmi. Nebojte sa a skúste to. Aj keď to nevyjde, stále si budete môcť kúpiť naše produkty za výhodnejšiu cenu pre seba a svojich blízkych.